Home

2 дек. 2014 г.

Моє українське весілля

Всім привіт!
Сьогодні я хочу трішки розповісти про своє весілля яке було більш ніж два місяці тому... А точніше про його "творчу" складову))

Розпочну з того що традиційне весілля ми з чоловіком не хотіли і тому розділили все "дійство" на дві частини: перша - урочиста церемонія, фотосесія, ресторан з найріднішими (усього було 8 людей разом з молодими); і друга - через день святкова вечірка для друзів...
Ну про першу частину і так все ясно) Лише хочу показати декілька фото з весільної фотосесія яка була в Межигір"ї. 
Хто там ще не був - дуже раджу! Напевно це єдине добре що залишилося після нашого колишнього "гаранта". Як сказав мій знайомий "Неожиданно под Киевом появился новый Петергоф"))) Там дійсно дуже гарно (не хочеться думати скільки те все грошей коштує)! І шана та дяка тим людям що там досі працюють, охороняють та підтримують!
Насолоджуйтесь!




Ну а тепер про другу частину!
Оскільки ми з друзями бачимося досить часто, то просто зробити вечірку не хотілося. А хотілося щось що запам"ятається! Тому ми просто вибрали українську тематику! 
Отож, вечірка для усіх гостей починається з запрошення)) І мої запрошення виглядали наступним чином:

Скажу чесно що ідею підгледіла у майстрині Оксани Кушнір. Запрошення намалювала в фотошопі. По суті - декілька українських орнаментів та текст. Роздруковані вони були на проттері. Запрошення приклеїла на мішковину, скрутила та скріпила саморобною прикрасою: стрічка, квіти, гілочки.
Ще один атрибут весілля - коробка для подарунків молодятам. Ідея до мене прийшла спонтанно коли я побачила заготовку для декупажу "журнальницю". В результаті склалася ось така краса:
Заготовку спочатку загрунтувала, потім зробила декупаж серветкою з квітковими тематичними мотивами, трішки поштампувала, нанесла лак та зверху приклеїла саморобну квіткову композицію (якраз використала те що залишилося з запрошень).
А це я складаю туди подарунки:
Зараз ця коробка стоїть в мене на полиці та служить підставкою для наборів скрап-паперу. Ось така універсальна річ)) 
Далі варто подумати й про себе) Як ви вже бачили сукня у мене була досить мінімалістичною, тому я вирішила її лише прикрасити українськими елементами і вбрання готове! В інтернеті я знайшла чудову майстриню зі Львова Бакун Тетяну яка робить прикраси в українському стилі! Вони дійсно чудові, недорогі та дуже якісні! 
Краса!

Ну і ось я в своєму вбранні:
Далі про підготовку "взагалі"...
Місце для вечірки ми вибрали дуже миле та тематичне - будинок-зруб на березі річки. Там досить велика територія, прямий вихід до річки, є декілька спален для гостей які загуляли (ми брали в оренду будинок на добу). Покажу фото з реклами в інтернеті:




Як бачите місце було підібране ідеально!
Також хочу згадати та подякувати хлопцям та дівчатам з компанії "Яріс-кейтерінг" - все було вишукано, дуже смачно і головне всі наїлися)) І нашому тамаді, аніматорам та діджею! З тамадою було велике питання. Ми розуміли що це не традиційне весілля і чи не буде "перебір"? Нам зі своїми друзями завжди весело... З іншого боку це все таки весільна вечірка і хотілося якоїсь "тематичності" та певної програми на вечір. Тому ми таки вирішили запросити ведучого який чудово все зрозумів і зробив так що всім було весело та цікаво без традиційних заїдлих конкурсів...
Гостей зустрічали медовухою та домашнім вином моїх батьків:

В середині будинку були накриті фуршетні столи.
Я купила тканину в українському стилі, розрізала на рушники і прикрасила столи. Також на кожному столі була ваза з маленькими декоративними соняшниками.

А ось фуршет в "розквіті") До речі помітьте що майже всі гості одягнуті в українському стилі (як і було написано в запрошенні)...
А це тортик! Тортик замовляла тут. Хто з Києва - дуже раджу цю компанію. Упродовж останніх років декілька разів там замовляли торти (і ще дві мої подруги на свої весілля) і ні разу не пошкодувала... 

Ось таке весілля!
Дякую за увагу!!! 

7 комментариев:

  1. Красивый праздник получился! С удовольствием почитала (извини, я как белоруска, украинский язык читаю и понимаю, а вот писать и разговаривать не умею))) и посмотрела фото.
    Сочетание красных маков и голубых васильков - это прелестно, очень традиционно и по-народному... красиво, в общем, очень!

    ОтветитьУдалить
  2. Анонимный03.12.2014, 13:22

    Так красиво и необычно!Таня, со свадьбой вас! Пусть теперь все у вас будет на двоих,берегите друг друга!

    ОтветитьУдалить
  3. Таня, поздравляю с рождением семьи! Такие красивые фото, а декор для праздника, еда ..ммм.. так все продумано, здорово!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо! Вся эта "продуманность" занимала много времени и сил но результат того стоит!!))

      Удалить
  4. Завжди мріяла побувати на такому весіллі! Молодеці! все так гарно продумане, а головне - гості дотрималися дрес-коду! Ну, і ідея з ящиком для квитків в Аргенитину класна ;-)

    ОтветитьУдалить