Home

31 июл. 2017 г.

Набір в ДК Art Club UA

Доброго літнього дня!
Давно тут не з"являлася. Хоча і нових робіт багато. Але літо таке літо - то тут, то там))
Сьогодні ж хочу подати заявку до ДК "Art Club UA". Давно слідкую за цим блогом! Видно наскільки творчо та неординарно підбираються завдання. А ще чудові українські спонсори-виробники! Тому дуже хочу бути частиною Вашої команди!
Отже мене звати Таня. Живу та працюю в Києві. Вдень моя раціональна частина мозку пише ком"ютерні програми та заробляє гроші, а ввечері моя творча частина мозку "бавиться" папірцями, фабрами і усім тими іншими різнокольоровими "цяцьками"))
Отже мої 5 робіт:
1) Міні-альбом про подорож минулого року на рок-фестиваль до Німеччини:












3) Сторінки в мій щорічний альбом-звіт (про травень 2015):



4) Дитяча подарункова коробочка для маленької принцеси:



5) Іноді я люблю поєднувати елементи скрапбукінгу та декупажу. Як наприклад при декорі цієї рамки:

Дякую за увагу!

1 комментарий:

  1. Просто неймовірні роботи, які надихають!Дякуємо за заявку!

    ОтветитьУдалить